Βήμα 1ο:
Διδάσκουμε τις ώρες: Σχεδιάζουμε ένα κύκλο τον οποίο χωρίζουμε στη μέση. Γράφουμε τα λεπτά με τη βοήθεια των μαθητών. Τους ζητάμε δηλαδή να μετρήσουν μέχρι το 60 και σε κάθε χώρισμα να φωνάζουν δυνατα τον αριθμό που αντιστοιχεί. π.χ. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....
Στη συνέχεια, τους ζητάμε να συμπληρώσουν τα κουτάκια εξηγώντας τους ότι κάθε κουτάκι είναι μία ώρα.
Βήμα 2ο:
Διδάσκουμε τη μισή ώρα: Σχεδιάζουμε έναν κύκλο. Τον χωρίζουμε στη μέση και γράφουμε "και" / "παρά" όπως παρακάτω. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουν ότι κάθε φορά που οι δείκτες είναι στο δεξιό ημικύκλιο πρέπει να λένε "και" ενώ όταν είναι στο αριστερό πρέπει να λένε "παρά". Στην άσκηση τους ζητάμε να ζωγραφίζουν το κάθε ημικύκλιο με διαφορετικό χρώμα.
Βήμα 3ο:
Διδάσκουμε το τέταρτο: Αντίστοιχα, οι μαθητές μαθαίνουν ότι η ώρα χωρίζεται σε 4 τέταρτα. Παράλληλα, μαθαίνουν και τις φράσεις που χρησιμοποιούμε σε κάθε περίπτωση π.χ. η ώρα είναι μία και πέντε, μία και δέκα αλλά όχι μία και δεκαπέντε... αλλά μία και τέταρτο.
Βήμα 4ο: τέλος ακολουθούν ασκήσεις ώστε να εμπεδώσουν την έννοια του χρόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου