Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες πολύ συχνά δεν καταφέρνουν να γράψουν σωστά τις καταλήξεις των ουσιαστικών και των επιθέτων. Είναι πολύ σημαντικό να διδάσκουμε σταδιακά τους κανόνες ορθογραφίας και να επιμένουμε στην εμπέδωση τους χρησιμοποιώντας διαφορετικές ασκήσεις που απαιτούν τη συμμετοχή των μαθητών και ακολουθώντας πολυαισθητηριακή διδασκαλία.
Οδηγίες άσκησης:
1. γράφουμε σε ένα φύλλο Α4 ουσιαστικά, θηλυκού γένους χωρίς να έχουμε γράψει το άρθρο και την κατάληξη των λέξεων.
2. διαβάζουμε τις λέξεις δυνατά και ζητάμε από το μαθητή να τοποθετήσει το σωστό άρθρο.
3. επαναλαμβάνουμε τον κανόνα και έπειτα ζητάμε από τον μαθητή να διαλέξει το σωστό " -ι " και να το τοποθετήσει στην κατάληξη.
Οδηγίες άσκησης:
1. γράφουμε σε ένα φύλλο Α4 ουσιαστικά, θηλυκού γένους χωρίς να έχουμε γράψει το άρθρο και την κατάληξη των λέξεων.
2. διαβάζουμε τις λέξεις δυνατά και ζητάμε από το μαθητή να τοποθετήσει το σωστό άρθρο.
3. επαναλαμβάνουμε τον κανόνα και έπειτα ζητάμε από τον μαθητή να διαλέξει το σωστό " -ι " και να το τοποθετήσει στην κατάληξη.
Ομοίως μπορούμε να κάνουμε και για τους υπόλοιπους κανόνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου