Οι μαθητές με Μ.Δ. παρουσιάζουν συχνά δυσκολία στην κατανόηση του νοήματος ενός κειμένου. Αυτό οφείλεται στην απουσία στρατηγικών που θα τους έδιναν την δυνατότητα να σχηματίσουν μια συνολική εικόνα της περιόδου ή του κειμένου. Επιπλέον το ελλιπές λεξιλόγιο, η απουσία οργάνωσης αλλά και κινήτρου δημιουργούν πρόσθετα προβλήματα κατά τη διάρκεια της αναγνωστικής κατανόησης.
Οδηγίες:
1. Σε ένα φύλλο χαρτί γράφουμε ζεύγη προτάσεων. Σε κάθε ζεύγος, το νόημα της μίας πρότασης θα είναι σωστό και της δεύτερης λανθασμένο.
2. Ζητάμε από τον μαθητή να υπογραμμίσει τη πρόταση με το σωστό νόημα.
Tip: Οι προτάσεις που θα δώσουμε στον μαθητή πρέπει να είναι αρχικά απλές, και το λεξιλόγιο να ανταποκρίνεται στην χρονολογική του ηλικία.
Δείτε και: ασκήσεις κατανόησης (1)
Οδηγίες:
1. Σε ένα φύλλο χαρτί γράφουμε ζεύγη προτάσεων. Σε κάθε ζεύγος, το νόημα της μίας πρότασης θα είναι σωστό και της δεύτερης λανθασμένο.
2. Ζητάμε από τον μαθητή να υπογραμμίσει τη πρόταση με το σωστό νόημα.
Tip: Οι προτάσεις που θα δώσουμε στον μαθητή πρέπει να είναι αρχικά απλές, και το λεξιλόγιο να ανταποκρίνεται στην χρονολογική του ηλικία.
Δείτε και: ασκήσεις κατανόησης (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου