πηγή: www.theinclusiveclass.com
1. Ο καθένας αξιολογείται και συμμετέχει αξιοποιώντας το μέγιστο των δυνατοτήτων του.
2. Όλα τα παιδιά έχουν ίση πρόσβαση.
3.Η εστίαση γίνεται στις ικανότητες των παιδιών και όχι στις δυσκολίες τους.
4.Όλα τα παιδιά μαθαίνουν παράλληλα με τους συμμαθητές τους.
5. Μεγάλη ποικιλία πηγών και τεχνολογιών χρησιμοποιείται για διαφορετικά μαθησιακά στιλ.
6.Τα παιδιά αρχίζουν να αποδέχονται το ένα το άλλο.
7. Οι μαθητές έχουν θετική και κατάλληλη υποστήριξη στην τάξη τους.
8. Οι εκπαιδευτικοί είναι άριστα εκπαιδευμένοι για την παροχή ενός διαφοροποιημένου σχολικού προγράμματος, ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των μαθητών.
9.Οι μαθητές αναπτύσσουν εμπιστοσύνη στην ικανότητα τους να αλληλεπιδρούν με τους γύρω τους.
10. Ουσιαστική σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των μαθητών καθώς περνούν χρόνο μεταξύ τους.
1. Ο καθένας αξιολογείται και συμμετέχει αξιοποιώντας το μέγιστο των δυνατοτήτων του.
2. Όλα τα παιδιά έχουν ίση πρόσβαση.
3.Η εστίαση γίνεται στις ικανότητες των παιδιών και όχι στις δυσκολίες τους.
4.Όλα τα παιδιά μαθαίνουν παράλληλα με τους συμμαθητές τους.
5. Μεγάλη ποικιλία πηγών και τεχνολογιών χρησιμοποιείται για διαφορετικά μαθησιακά στιλ.
6.Τα παιδιά αρχίζουν να αποδέχονται το ένα το άλλο.
7. Οι μαθητές έχουν θετική και κατάλληλη υποστήριξη στην τάξη τους.
8. Οι εκπαιδευτικοί είναι άριστα εκπαιδευμένοι για την παροχή ενός διαφοροποιημένου σχολικού προγράμματος, ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των μαθητών.
9.Οι μαθητές αναπτύσσουν εμπιστοσύνη στην ικανότητα τους να αλληλεπιδρούν με τους γύρω τους.
10. Ουσιαστική σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των μαθητών καθώς περνούν χρόνο μεταξύ τους.
Τσέλιου Έλενα
Ειδική Παιδαγωγός
e-mail:
elle.tseliou@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου