Όταν τα παιδιά
δυσκολεύονται να μάθουν τις μέρες της εβδομάδας , υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να τα βοηθήσετε.
Άσκηση 1η:
2.Ανακατεύετε τους κύκλους αφήνοντας σε ένα σταθερό σημείο το πρόσωπο. Ζητάτε από τον μαθητή να βάλει στη σωστή σειρά τις μέρες ώστε να φτιάξει σωστά το σκουληκάκι.
Tip!
Αν βλέπετε ότι το παιδί δυσκολεύεται, μπορείτε να τοποθετήσετε την πρώτη μέρα και να του ζητήσετε να συνεχίσει.Έτσι, θα καταλάβει ότι η Δευτέρα είναι η δεύτερη μέρα, η Τρίτη είναι η τρίτη μέρα κλπ.
Άσκηση 2:
1.Σε φύλλα Α4 φτιάχνετε καρτέλες με τις μέρες της εβδομάδας. Δημιουργείτε μια ιστορία με ήρωες επτά παιδιά που στο καθένα αρέσει να κάνει/να τρώει κάτι ή να πηγαίνει κάπου, κάποια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας
π.χ Ο Γιώργος και η Μαρία είναι αδέρφια. Ο Γιώργος κάθε Δευτέρα παίζει μπάσκετ με τους φίλους του, τον Νίκο και τον Πέτρο.
Η Μαρία όμως είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να παίξει μαζί τους.Γι' αυτό μια μέρα μετά πηγαίνει στο σπίτι της φίλης της και χορεύουν όλη μέρα.
2.Στη συνέχεια δίνετε τις κάρτες στον μαθητή σας και του κάνετε διάφορες ερωτήσεις:
π.χ Ποια μέρα πάει ο Γιώργος για μπάσκετ;
Πότε χορεύει η Μαρία;
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να απαντήσει, διαλέγοντας τη σωστή καρτέλα.
Άσκηση 3η:
Σε φύλλο Α4 φτιάχνετε ασκήσεις ζητώντας από τον μαθητή να γράψει σωστά την προηγούμενη και την επόμενη μέρα διδάσκοντας του τόσο τις ημέρες όσο και την έννοια του "χθες" και του "αύριο".
Άσκηση 4η:
1.Άλλη μία εναλλακτική άσκηση είναι βρείτε μία εικόνα και να την εκτυπώσετε επτά φορές. Κάτω από την εικόνα θα γράψετε τις μέρες της εβδομάδας.
2.Θα κολλήσετε τις εικόνες σε ένα χαρτόνι και θα το τοποθετήσετε μέσα στο δωμάτιο του παιδιού ή σε ένα τοίχο της τάξης του. Κάθε φορά που κάνετε μάθημα θα ζητάτε από το μαθητή να τοποθετεί πάνω στην εικόνα ένα χαρτί στο οποίο θα έχετε γράψει: χθες, σήμερα, αύριο.
Tip!
Πρέπει να προσέξετε,οι εικόνες να είναι ίδιες μεταξύ τους και να έχουν το ίδιο χρώμα, ώστε να μη συνδυάζουν ότι π.χ. η κόκκινη χελώνα είναι η Πέμπτη ή η πράσινη το Σάββατο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου