Οι ειδικοί ορίζουν το ΔΕΠΥ ως μία νευρολογική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα και η απροσεξία. Οι μαθητές με ΔΕΠΥ συνεχώς
παλεύουν με την παρορμητικότητά τους, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν και προσπαθούν να αντισταθούν στην επιθυμία τους να σηκωθούν και να μετακινηθούν.
Όσοι ζουν με παιδιά με ΔΕΠΥ, γνωρίζουν ότι δεν αρκεί να έχεις κατανοήσει τον ορισμό ή να έχεις βρει τρόπους αντιμετώπισης μέσα στη τάξη. Το μυστικό είναι να ακούς! Αν ρωτήσεις τα ίδια τα παιδιά ξέρουν να σου πουν ποιοι είναι, πώς το ΔΕΠΥ επηρεάζει τη σχολική τους απόδοση και τι χρειάζεται για να επιτύχουν.
μερικές συμβουλές για τους εκπαιδευτικούς:
παλεύουν με την παρορμητικότητά τους, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν και προσπαθούν να αντισταθούν στην επιθυμία τους να σηκωθούν και να μετακινηθούν.
Όσοι ζουν με παιδιά με ΔΕΠΥ, γνωρίζουν ότι δεν αρκεί να έχεις κατανοήσει τον ορισμό ή να έχεις βρει τρόπους αντιμετώπισης μέσα στη τάξη. Το μυστικό είναι να ακούς! Αν ρωτήσεις τα ίδια τα παιδιά ξέρουν να σου πουν ποιοι είναι, πώς το ΔΕΠΥ επηρεάζει τη σχολική τους απόδοση και τι χρειάζεται για να επιτύχουν.
μερικές συμβουλές για τους εκπαιδευτικούς:
- οι μαθητές δεν πρέπει να τιμωρούνται όταν δεν μπορούν να ολοκληρώσουν κάποια εργασία
- φτιάξτε ένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το μαθητή.
- δείξτε σεβασμό στις προτάσεις του.
- αφιερώστε χρόνο κάνοντας μικρά πράγματα που ενδιαφέρουν το παιδί και βοηθήστε το να οργανωθεί π.χ δείτε αν έχει όλα τα σύνεργα, βιβλία που χρειάζεται, αν έχει σημειώσει τις εργασίες που πρέπει να κάνει στο σπίτι. Δεν χρειάζεται να το επιπλήττουμε όταν έχει ξεχάσει κάτι ασήμαντο π.χ. το μολύβι του
- τονίστε του τα ταλέντα του
- εφόσον δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε μία άσκηση, βρείτε κάποιον εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας.. Πάντα υπάρχει!
- Δώστε του λίγο χώρο να κινηθεί
- να είστε υπομονετικοί - μη τα παρατάτε!
- και να έχετε ΧΙΟΥΜΟΡ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου