Τα μαθηματικά περιλαμβάνουν πλήθος συμβόλων,τα οποία πολλές φορές χρησιμοποιούνται για την παράσταση κάποιας πράξης. Όταν ένας μαθητής προσπαθεί να επιλύσει ένα πρόβλημα, δυσκολεύεται να κατανοήσει τα ζητούμενα της άσκησης επειδή το κάθε σύμβολο μπορεί να ερμηνευτεί από συνώνυμες λέξεις.
Οι Payne T. και Turner E. δημιούργησαν έναν πίνακα με στόχο τη διευκόλυνση των μαθητών. Ο πίνακας αυτός περιλαμβάνει το σύμβολο και τις λέξεις που επεξηγούν το σύμβολο αυτό.
Οδηγίες:
Σε ένα χαρτόνι σχεδιάζετε τον παρακάτω πίνακα χρησιμοποιώντας χρώματα για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των μαθητών σας.Με τη δημιουργία της εικονιστικής αναπαράστασης, καταφέρνετε να ενδυναμώσετε τη μνήμη των μαθητών με δυσλεξία.
Οι Payne T. και Turner E. δημιούργησαν έναν πίνακα με στόχο τη διευκόλυνση των μαθητών. Ο πίνακας αυτός περιλαμβάνει το σύμβολο και τις λέξεις που επεξηγούν το σύμβολο αυτό.
Οδηγίες:
Σε ένα χαρτόνι σχεδιάζετε τον παρακάτω πίνακα χρησιμοποιώντας χρώματα για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των μαθητών σας.Με τη δημιουργία της εικονιστικής αναπαράστασης, καταφέρνετε να ενδυναμώσετε τη μνήμη των μαθητών με δυσλεξία.
Σύμβολο
|
Συνώνυμα
|
+
|
Προσθέτω, βάζω, αυξάνω, το
άθροισμα, το σύνολο, πιο πολύ από, συν
|
-
|
Αφαιρώ, βγάζω, μειώνω, η διαφορά, ελαττώνω, πιο λίγο από, πλην
|
=
|
Ίσον, είναι, η απάντηση είναι,
σημαίνει, ίδιο με
|
/
|
Διαιρώ, μοιράζω, χωρίζω σε ομάδες,
πηλίκο, δια
|
*
|
Πολλαπλασιάζω, φορές, το γινόμενο,
επί.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου